Sunday, June 7, 2009

Penginapan di Batu Buruk, Kuala Terengganu

Aksi keletihan yang di tunjukkan Sharif kerana penat memandu 6 - 8 jam ke Kuala Terengganu dan melepak samapai pukul 4 pagi dengan Ah Kong and Tehe Geng ( Samseng dan Ah Long di Kuala Terengganu ) Tapi yang bestnya mereka layan kami dengan baik siap belanja makan ikan kerapu lagi. Yang syoknya semua orang pandang kami semacam je malam tu sebab semua orang tau kami dok ngan Ah Long sambil gelak-gelak besar...layan je
Ruang tamu rumah penginapan kami. RM 600 untuk 3 hari 2 malam. Kira okaylah dan selesa tanpa ganggu orang lain. Tapi yang tak bestnya ialah berlaku satu peristiwa dimana kunci  bilik abah tertinggal di dalam bilik dan pintu lak terkunci. Puas gak satu pagi kami cuba nak  buka pintu tu dan akhirnya kunci berjaya di kait dengan galah dari tingkap bilik...Letih nak mampus rasanya.





Posted by Picasa

1 comment:

RESTU ARIEF ENTERPRISE said...

Assamulaikum Warahmatullahi Wabarakatuh. Terima kasih tuan, kerana sudi memaparkan penginapan di Batu Buruk, Kuala Terengganu. Semoga tuan sudi singgap lagi ke Nurul Husna Guesthouse bila berkunjung ke Kuala Terengganu. Saya tidak keberatan untuk menawarkan kadar sewa yang istimewa bila tuan & keluarga menginap di Nurul Husna Guesthouse. Sila hubungi saya Hj. Ab. Manan h/p 019-9566599. Terima kasih. Wassallam.