Monday, June 15, 2009

Keluarga Besar Ibu Mertuaku...

Ini  gambar kami sekeluarga. Keluarga Cikgu Azmi. Tak miskin dan tak kaya.... bolehlah hidup dengan rezeki yang ALLAH kurniakan kepada kami. Dengar cerita paling hensem dan bergaya ... itu kata orang la... saya pun tak tahu sapa yang cakap dan lupa lak dengar dari mana... tapi saya percaya kata-kata itu walaupun tak pasti sumbernya.....

 

Di bawah ini pula merupakan keluarga  disebelah isteri atau ibu mertuaku yang meriah dan ramai.  Pada Hari Raya yang lepas ( 2008 ) kami telah berjaya berkumpul  seluruh adik beradik lengkap dengan anak-anak dan berjaya bergambar berramai-ramai. Di bawah ini merupakan hasil koloborasi yang telah ditunjukkan oleh semua ahli keluarga Hajjah Ramlah @ Hashimah dari Kampung Cheh ..... , Bukit Gantang  Taiping Perak... ate kome orang perak belaka ye..aje bebenor yoep.
Orang Kuat IAB Genting Highland ni..ada masalah jumpa je  Abg Zul ..confirm boleh tolong punya....
Tuan Haji Shahidin, Atau Tuan Jurutera MPKK ( Majlis Perbandaran Kuala Kangsar ). Orangnya sentiasa cool memanjang. Tak pernah tengok abg idin naik angin lagi sepanjang jadi ahli keluarga ni. Paling tidak pun hanya nampak abg idin berkerut dahi je atau kena migrain je sebab fikir masalah hehehheee....TApi abg idin ni pemurah orangnye dan memang murah rezeki.


Ni gambar Abg Yem. Nama sebenar Ibrahim ( tak pasti ejaan ). Dok kat  Johor dan orang kuat Perbadanan Kemajuan Negeri Johor kata adik-adiknyelah. Hebat, mancho sentiasa dan bergaya sentiasa.

Ini sponsor utama acara bergambar kali ni. Mizi atau Tarmizi. Loaded ni..bisnes tengah kencang ni..salah seorang bakal jutawan melayu di Malaysia sikit ari lagi...Semoga murah rezeki.

No comments: