Sunday, January 18, 2009

Playstation 2







Apa bendanya tu..aku tak tahulah budak-budak zaman sekarang punya permainan. Along minta aku belikan sebab minat nak main benda tu . Aku try gak berdalih dan main tarik tali dengan dia. HAmpir setahun gak baru aku belikan sebab tak mahu dia ingat semua benda kalau minta boleh dapat dengan mudah. Sebenarnya aku tak mahu la anak aku dok mengendeng rumah jiran main PS2 ni sebab selalu hilang dari rumah dan masuk rumah jiran untuk main menantang ni.So aku belilah untuk anak anak. Sapa tak sayang anak oiii..lebih lebih lagi anak mak mertua. KAlau boleh nak........selalu .

Tapi bila dah beli lain gak jadinya sebab rumah aku lately dah jadi macam cc pulak sebab ramai anak jiran datang tumpang main pulak..kalau dulu anak aku suka serbu rumah jiran-jiran yang ada PS2 ni. TApi sekarang rumah aku plak sampai bini aku naik hangin satu badan sebab lepas diaorang balik je bilik tu jadi macam sarang apa je..Nasib la .

1 comment:

kur8cobain said...

eh.,,bukan bapak budak ni pun main skali ke