Wednesday, December 17, 2008

Cuci mata di IKEA DAMANSARA











Bini aku teringin nak pergi IKEA sebab nak tengok perabot terbaru dan interior design yang baru untuk rumah. Nak curi idea je sebab duit tak cukup...bajettttt. Tapi sampai di IKEA time tengahari dan lapar gila pulak tu. Nak cari kedai selera melayu mana ada kat situ...semuanya orient ataupun western sampai akupun naik hangin satu badan sebab lapar. Last sekali kami gi makan di IKEA . Dahlah kena tunggu dan berebut tempat duduk sebab penuh. Terpaksalah beli je apa yang boleh dimakan. Dah pulak anak ngan bini aku tak selera makan sebab perut melayu camna pun nak nasik jugak. Terpaksa aku bedal semua makanan yang aku beli walaupun tak berapa lalu. Mahal beb makan tengahari je RM70.00. Kopak duit ...bini aku kesian dia. Tu yang aku sayang sangat ngan dia tu. Dah penat raound IKEA dan habis RM 130.00 beli barang kat IKEA tu anak aku merengek nak Ice cream . Hasilnya dalam gambar ni...

1 comment:

kur8cobain said...

gambo kak pah termenung tu kepenatan ke pikir duit dah habis.....?? hahahaha,,bonus tahun depan ada lg