Wednesday, December 17, 2008

AQUARIA KLCC

Kalau dengar cerita atau berita bangunan KLCC ini antara yang tertinggi didunia. Tapi kalau ukur dengan aku taklah tinggi mana sebab kalau aku makan banyak sikit mesti tinggi aku sama atau lebih daripada KLCC tu. Tengok gambar dibawah ni...Betul Tak..???. BetuLLLLLLLL






Dengar cerita sopi Aquaria best dan banyak benda yang boleh dilihat. So aku pun bawalah family aku melancong kesana minggu lepas. Habis gak RM116 untuk tiket masuk je. Agak-agak kalau beli beras banyak tu berapa lama boleh tahan ye..... Setahun sekali tak pelah. Tapi best gaklah dalam tu sebab anak-anak aku minat gak tapi ada gak yang buat muka boring sebab tertentu. Paling excited ialah anak aku ..siapa lagi kalau bukan Amar..siap nak lompat masuk aquarium lagi..nasib baik bapak dia pegang he...hee. By the way we have a nice trip last week and thank to my bro yang sudi snap gambar kami... 

No comments: